Konu
Limited mi şahıs mı ???
09-10-2020, 22:52:34
#9
Misafir
Arkadaşlar peki şahıs firması oluşturduk diyelim. Bir yıl bağkurumuzu da devlet ödedi. Sonrasında şirketimin borcu yoksa eğer pat diye kapatabiliyor muyum? Yoksa çok fazla detayı var mı ve param gider mi?