Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar peki şahıs firması oluşturduk diyelim. Bir yıl bağkurumuzu da devlet ödedi. Sonrasında şirketimin borcu yoksa eğer pat diye kapatabiliyor muyum? Yoksa çok fazla detayı var mı ve param gider mi?
şahıs firmasını pat diye kapatabilirsin, diğerleri yorar