kerimoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şahıstan zıplayıp ltd ye geçemiyorsun diye biliyorum ki şahıso kapatıp yeni ltd açman lazım bu senin yıllık yaptığın şahısta kârı vs vs. Hep silmek demek. İlk kez açıcaksan ve benim net gelir vergim yani 100 tl satış yaptın %18 i çık 82 tl sana kalıyor bu paranın %18 inden başlıyor %35 ine kadar devlet senin kazancına göre alıyor. 75.000 tl avantajı var ilk şirket kurulumunda bunu dene gelir vergisi verme limited de %44 e yakın devlet kârını alıyor bildiğim bunlar kendi şirketim dolayısıyla eksisi doğrusunu muhasebeci daha iyi bilir
Limiteddevergi oranı maksimum 22 diye duydum hocam 44 ne utanmasalar yarısını alcaklar
Aynen şahıstan limitede zıplanmıyor kapanış vermek gerekiyor biliyorum ama şunu merak ediyorum trendyol n11 gibi pazaryerlerinde satış yapıyoruz ciromuz yükseldi ve şahısı kapatıp limitede geçmek istedik diyelim sıfırdan mı mağaza açmak gerekiyor yoksa sanal pazar yerleri bu geçiş sürecini yapıyorlar mı ?mağaza puanı yorumları gider yoksa