Hocam şahıstan zıplayıp ltd ye geçemiyorsun diye biliyorum ki şahıso kapatıp yeni ltd açman lazım bu senin yıllık yaptığın şahısta kârı vs vs. Hep silmek demek. İlk kez açıcaksan ve benim net gelir vergim yani 100 tl satış yaptın %18 i çık 82 tl sana kalıyor bu paranın %18 inden başlıyor %35 ine kadar devlet senin kazancına göre alıyor. 75.000 tl avantajı var ilk şirket kurulumunda bunu dene gelir vergisi verme limited de %44 e yakın devlet kârını alıyor bildiğim bunlar kendi şirketim dolayısıyla eksisi doğrusunu muhasebeci daha iyi bilir