iPhone 6 Batarya DeÄŸiÅŸimi Hk.
6
●131
- 02-10-2020, 16:29:22Merhabalar arkadaşlar. Çok hakim olmadığım bir konu hakkında bilgili kişilere bir şey sormak istiyorum da. Bende iPhone 6 var. Yaklaşık 4-5 yıl civarı oldu alalı. Bataryası şuan %51'e düşmüş durumda ve su gibi eriyor şarj şuan. Bazen %50 de direk kapanıyor. Bazen %70'den sonra %1 e düşüyor vs. Yani büyük ihtimal ömrü doldu. İnternetten araştırdığımda deji, baseus markasını vs gördüm ama ben ince işçilik konusunda pek iyi değilim. Yani düzgün takamam telefona bir şey olur vs. Etrafımdaki bilgisayarcı, telefoncuları dolaştım. 120'den başlayarak 180 e kadar bu aralıkta fiyat verdiler hep. Orjinal olduğunu vs söylediler. Çok anlamadığım için bilgili arkadaşlara danışıp öyle yaptırmak istedim. Deji orjinal değil ama baya bi araştırmama göre kaliteliymiş ve net fiyatı 100 TL civarı. Buradaki orjinal diyenlerden birisine 150'ye yaptırmalı mıyım sizce? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
- 02-10-2020, 16:33:25Ben de öyle düşündüm hocam. iPhone orjinal bataryasının böyle her yerde olup birisi 100 birisi 150 birisi 200 demesi ne alak diye sordum kendi kendime. Şuan ki batarya 1810 mAh. Bazı sorduğum kişier 2200 - 2300 olduğu için de böyle fiyatlar var dediler. Sadece 1 tanesi işçiliği vs dahil orjinal değil zaten orjinal olmaz farklı üretim vs diye doğruyu söyledi 120 TL dedi. Ama herhangi bir marka yazmıyordu deji, baseus vs.eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 16:35:13Apple'ın kendisi hariç hiç bir yerde orjinal bataryası yoktur. Deji ilk başlarda çok güzel sonra harika bir şekilde patlıyor bilginiz olsun.Eğer telefonu kullanıcaksan paraya kıy 350 tl orjinal al ama idare edicem dersen dediklerinden al ama kendin takabilirsin çok kolay
- 02-10-2020, 16:39:02Hocam o da aklımdan geçti ama kararsızım. Telefonu da daha uzun süre kullanmak istiyorum. Çünkü ipad vs aldım. Deji de %80 olumlu %20 olumsuz yorum gördüm. Sizin söylediğiniz gibi problem yaşayanlar olmuş yaşamayanlar da olmuş. Böyle idare edip 1-2 yıl sonra yeni telefona geçerim. Zaten 23 Ekim'de askerlik belli olacak. Bir 6 ay boşta duracak telefon. Gelince işe girdikten sonra yeni telefon alırım.tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 16:40:27Gelince telefon alacaksan 20 gün daha sabret boşa bataryaya para harcama askerde harcarsın o parayıUfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2020, 16:43:04tutkugurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi hangi gruba düşeceğim kesin belli değil. En yakın 30 ekim sonra 25 kasım civarı vs idi. Geldikten sonra da hemen yeni telefon alamam
Yeni bir işe girdikten 1-2 yıl sonra almayı düşünüyorum. Batarya haricinde telefonla ilgili hiçbir sorunum da yok.