Merhabalar arkadaşlar. Çok hakim olmadığım bir konu hakkında bilgili kişilere bir şey sormak istiyorum da. Bende iPhone 6 var. Yaklaşık 4-5 yıl civarı oldu alalı. Bataryası şuan %51'e düşmüş durumda ve su gibi eriyor şarj şuan. Bazen %50 de direk kapanıyor. Bazen %70'den sonra %1 e düşüyor vs. Yani büyük ihtimal ömrü doldu. İnternetten araştırdığımda deji, baseus markasını vs gördüm ama ben ince işçilik konusunda pek iyi değilim. Yani düzgün takamam telefona bir şey olur vs. Etrafımdaki bilgisayarcı, telefoncuları dolaştım. 120'den başlayarak 180 e kadar bu aralıkta fiyat verdiler hep. Orjinal olduğunu vs söylediler. Çok anlamadığım için bilgili arkadaşlara danışıp öyle yaptırmak istedim. Deji orjinal değil ama baya bi araştırmama göre kaliteliymiş ve net fiyatı 100 TL civarı. Buradaki orjinal diyenlerden birisine 150'ye yaptırmalı mıyım sizce? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.