Apple'ın kendisi hariç hiç bir yerde orjinal bataryası yoktur. Deji ilk başlarda çok güzel sonra harika bir şekilde patlıyor bilginiz olsun.Eğer telefonu kullanıcaksan paraya kıy 350 tl orjinal al ama idare edicem dersen dediklerinden al ama kendin takabilirsin çok kolay
Hocam o da aklımdan geçti ama kararsızım. Telefonu da daha uzun süre kullanmak istiyorum. Çünkü ipad vs aldım. Deji de %80 olumlu %20 olumsuz yorum gördüm. Sizin söylediğiniz gibi problem yaşayanlar olmuş yaşamayanlar da olmuş. Böyle idare edip 1-2 yıl sonra yeni telefona geçerim. Zaten 23 Ekim'de askerlik belli olacak. Bir 6 ay boşta duracak telefon. Gelince işe girdikten sonra yeni telefon alırım.