UfukGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o da aklımdan geçti ama kararsızım. Telefonu da daha uzun süre kullanmak istiyorum. Çünkü ipad vs aldım. Deji de %80 olumlu %20 olumsuz yorum gördüm. Sizin söylediğiniz gibi problem yaşayanlar olmuş yaşamayanlar da olmuş. Böyle idare edip 1-2 yıl sonra yeni telefona geçerim. Zaten 23 Ekim'de askerlik belli olacak. Bir 6 ay boşta duracak telefon. Gelince işe girdikten sonra yeni telefon alırım.
Gelince telefon alacaksan 20 gün daha sabret boşa bataryaya para harcama askerde harcarsın o parayı