Gelince telefon alacaksan 20 gün daha sabret boşa bataryaya para harcama askerde harcarsın o parayı

Hocam şimdi hangi gruba düşeceğim kesin belli değil. En yakın 30 ekim sonra 25 kasım civarı vs idi. Geldikten sonra da hemen yeni telefon alamam

Yeni bir işe girdikten 1-2 yıl sonra almayı düşünüyorum. Batarya haricinde telefonla ilgili hiçbir sorunum da yok.