• 29-09-2020, 18:08:20
    #1
    2018de Açtığım Şirket Sebebiyle Bugün Bağkur Borcu Geldi. Şirket Bir Süre Sonra Kapandı.
    Ben Bağkur Borcu Ödemek Zorunlu Değil Diye Umursamadım. Konu Hakkında İcra Takibi Başlatılmış. Konu Hakkında Bilgisi Olan Varmı ?
    Bahsi Geçen Borç 16k.
    Mal Beyanında Bulunmak Falan Diyor Ama Bunu Ödeyecek Durumum Hiç Yok.
  • 29-09-2020, 18:09:59
    #2
    Hocam benim bildiÄŸim zoeunlu deÄŸil ama baÄŸkurdan icra geldiÄŸine ilk defa ÅŸahit oldum. Vergi dairesinden bi sorun
    • Selist
    Selist bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 29-09-2020, 18:10:02
    #3
    Ödeyemesen bile mal beyanında mutlaka bulunmalısın. Aman ihmal etme. Hapis cezası bile var diye biliyorum mal beyanında bulunmazsan. Detaylı araştır mutlaka.
  • 29-09-2020, 18:10:42
    #4
    Bizde zamanında kişisel bağkur yaptırmıştık ve kullanmak istemediğimizde isteğe bağlı olduğu için iptal ettirmek istedik fakat iptal ettiremezsiniz , ödemezseniz zaten otomatik kapanır demişlerdi 10 seneyi geçti 50k borç olmuş. kapatmıyorlarda borç işletiyorlar.
  • 29-09-2020, 18:12:54
    #5
    ozanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeyemesen bile mal beyanında mutlaka bulunmalısın. Aman ihmal etme. Hapis cezası bile var diye biliyorum mal beyanında bulunmazsan. Detaylı araştır mutlaka.
    Evet hapis vs yazıyor kağıtta.
  • 29-09-2020, 18:15:54
    #6
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde zamanında kişisel bağkur yaptırmıştık ve kullanmak istemediğimizde isteğe bağlı olduğu için iptal ettirmek istedik fakat iptal ettiremezsiniz , ödemezseniz zaten otomatik kapanır demişlerdi 10 seneyi geçti 50k borç olmuş. kapatmıyorlarda borç işletiyorlar.
    işine geliyor devletin işte, bunun aynısını bir çok kişi söyledi demek ki yalanmış

    söylenecek çok söz var da. kendi milletini sömüren, halkın halinden anlamayan her devleti ve başındakileri allaha havale ediyorum.
    • raskors
    • Selist
    raskors ve Selist bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 29-09-2020, 18:17:46
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Aslında zorunlu değil diye bir şey yok.

    Sonuçta bu bir borç ve faiz işliyor. Devlet istediği an tahsil etmek için süreç başlatabiliyor. Şu sıralar kasa boş olduğundan haliyle zamanında peşine düşmedikleri borçların peşine düşmeye başlamışlar.

    Af gelecek diyorlar birkaç ay içerisinde, en azından faizleri sildirirsiniz diyeceğim ama icralık aşamaya gelince yapılandırma oluyor mu emin değilim.
  • 29-09-2020, 18:18:35
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işine geliyor devletin işte, bunun aynısını bir çok kişi söyledi demek ki yalanmış

    söylenecek çok söz var da. kendi milletini sömüren, halkın halinden anlamayan her devleti ve başındakileri allaha havale ediyorum.
    Şirketi kapattığınıza dair belgeleri dilekçe halinde ek olarak ekleyip SGK müdürlüğüne sunun. Gerekirse hukuk mahkemesinden dava açın derim.
  • 29-09-2020, 18:19:29
    #9
    Muhtemelen vergi borcudur. Vergi borçları silinmiyor sadece yapılandırma şansınız olursa taksit taksit ödüyorsunuz. Prim desem, prim 5 sene ödenmeyince silinir, düşer. GİB ve E-Devletten bir borcunuzu sorgulayın, detaylı bilgi verirseniz yol göstermeye çalışırım.