2018de Açtığım Şirket Sebebiyle Bugün Bağkur Borcu Geldi. Şirket Bir Süre Sonra Kapandı.
Ben Bağkur Borcu Ödemek Zorunlu Değil Diye Umursamadım. Konu Hakkında İcra Takibi Başlatılmış. Konu Hakkında Bilgisi Olan Varmı ?
Bahsi Geçen Borç 16k.
Mal Beyanında Bulunmak Falan Diyor Ama Bunu Ödeyecek Durumum Hiç Yok.