neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bağkur Borcu Çıktı
15
●597
- 29-09-2020, 18:23:58Hocam 2012-2014 tarihleri arasında benim de üzerimde iş yeri vardı. Vergisiymiş, primiymiş hiçbir şeyi ödemedim. En sonunda vergileri yapılandırdım 2 sene önce bitti borcu. Primde kendi kendi silindi. 5500 küsür borç vardı.Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2020, 18:24:16mal beyanında bulunursanız yeterli malınız cıkmazsa bir sıkıntı olmaz fakat mal beyanında bulunmaz ve ödememekte ısrarcı olursanız hapis cezasına varan sonuçları oluyor
- 29-09-2020, 18:26:45Yarın gideceğim hocam.fearlesstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2020, 00:58:30Arkadaşlar Ekim sonu yapılandırma gelecek gibi. Taslak olarak sızan bilgileri okuyabilirsiniz.
http://www.muhasebetr.com/yazarlarim...iyaaslan/0231/
Diyelim 10 bin anapara, 3 bin faiz var. 3 bin faizin çoğunu silip kalanını 18 ay taksite bölecekler gibi duruyor. Yapılandırdığınız an icra takibi durur veya başvurup durdurabilirsiniz. En kötü yapılandırmadan faydalanıp ödeyemezseniz bile zaman kazanmış olursunuz icra süreçlerinde.
Bu arada Bağkur prim sildirme son yapılandırmada vardı. Bunda olur mu olmaz mı göreceğiz. Fakat vergi (beyanname, muhtasar, gelir vergisi, kdv gibi) borçlarının aslının silinmesi asla olmuyor. En fazla gecikme faizi ve ekstra cezalar varsa silinebiliyor ve taksite bağlanıyor borç.
O yüzden mutlaka bekleyin bu süreci 1 ay kadar daha ve gelişmeleri takip ediniz, başvuru süresi içinde başvuru yapınız. - 30-09-2020, 01:03:01Ekim 11de Faizler Silenecekmiş Hocam Kaynak Sağlam. Ayrıca Ödemezsen Bile Birşey Olmaz Diyor İcra vs Ama Güvenemiyorum Bu Kısıma. Faizler Silinse Bile Hala Yüksek Meblağ Kalıyor Geriye. Ben Bunu Ödemek İstemiyorum ve Ödeyemem Yani Yapılandırma Yapsam Bile.Frekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle