Aslında zorunlu değil diye bir şey yok.
Sonuçta bu bir borç ve faiz işliyor. Devlet istediği an tahsil etmek için süreç başlatabiliyor. Şu sıralar kasa boş olduğundan haliyle zamanında peşine düşmedikleri borçların peşine düşmeye başlamışlar.
Af gelecek diyorlar birkaç ay içerisinde, en azından faizleri sildirirsiniz diyeceğim ama icralık aşamaya gelince yapılandırma oluyor mu emin değilim.