Bizde zamanında kişisel bağkur yaptırmıştık ve kullanmak istemediğimizde isteğe bağlı olduğu için iptal ettirmek istedik fakat iptal ettiremezsiniz , ödemezseniz zaten otomatik kapanır demişlerdi 10 seneyi geçti 50k borç olmuş. kapatmıyorlarda borç işletiyorlar.
işine geliyor devletin işte, bunun aynısını bir çok kişi söyledi demek ki yalanmış
söylenecek çok söz var da. kendi milletini sömüren, halkın halinden anlamayan her devleti ve başındakileri allaha havale ediyorum.