• 26-09-2020, 16:29:01
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    Kredilendirme konusunda bilgim çok zayıf.
    0 bir araç almak istiyorum; fiyatı 220.000 TL
    Bugün almaya kalktığımda; ne kadar peşinat hazırlamam gerekiyor?
    Bankaya başvururken 220.000 TL mi başvuru yapıyoruz yoksa; -%30 haliyle mi?
    Örnek bir hesaplama yapabilir misiniz? (En uzun vade şekli neyse)
    Teşekkürler.
  • 26-09-2020, 16:35:48
    #2
    Her bankanın şartları farklıdır. %100 olarak finans hizmeti veren sıfır araç satanlar vardı bir aralar.

    Çalıştığınız bankayla iletişim kurarsanız daha iyi olacaktır.

    Size küçük bir tavsiyem ihtiyaç kredisiyle halletmeye çalışın işlemleri çünkü araç üzerinde şerh olmaz kafanıza göre satabilirsiniz yoksa banka şerh koyacaktır satamazsınız.
  • 26-09-2020, 16:58:36
    #3
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her bankanın şartları farklıdır. %100 olarak finans hizmeti veren sıfır araç satanlar vardı bir aralar.

    Çalıştığınız bankayla iletişim kurarsanız daha iyi olacaktır.

    Size küçük bir tavsiyem ihtiyaç kredisiyle halletmeye çalışın işlemleri çünkü araç üzerinde şerh olmaz kafanıza göre satabilirsiniz yoksa banka şerh koyacaktır satamazsınız.
    Haklısınız Hocam, geçen haftaya kadar düşüncemiz o şekildeydi. Fakat ihtiyaç kredisini 60 aydan 36 aya düşürdükleri için; aylık taksit miktarımız bütçemize uymadı. O yüzden 60 ay vade ile araç kredisi, peşinatı da 36 ay vadeyle ihtiyaç kredisi ile karşılayabiliriz diye düşündük.
  • 26-09-2020, 17:16:42
    #4
    Aracı almayı planladığınız bayiyle görüşmeniz daha iyi olacaktır. Şu an bayiler kurallar gereği %70-80'inin geçemiyorlar ancak uzun yıllardır çalıştığınız bir banka varsa onlar size %100 ünü çıkarabilir.
  • 26-09-2020, 17:20:42
    #5
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracı almayı planladığınız bayiyle görüşmeniz daha iyi olacaktır. Şu an bayiler kurallar gereği %70-80'inin geçemiyorlar ancak uzun yıllardır çalıştığınız bir banka varsa onlar size %100 ünü çıkarabilir.
    Şöyle mi hesaplıyoruz Hocam,
    Araç fiyatı: 220.000 TL
    %30 peşinat isteniyor: 66.000 TL

    Kredilendirme 154.000 TL üzerinden gerçekleştirilecek?
    Yakın bir bayiye mail attım, dönüşü ne zaman olur bilemedim.
  • 26-09-2020, 17:22:27
    #6
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle mi hesaplıyoruz Hocam,
    Araç fiyatı: 220.000 TL
    %30 peşinat isteniyor: 66.000 TL

    Kredilendirme 154.000 TL üzerinden gerçekleştirilecek?
    Yakın bir bayiye mail attım, dönüşü ne zaman olur bilemedim.
    Benim aldığım araçlarda öyle oldu, ancak son 1-2 senedir 120.000 TL'nin üstündeki araçlar için %50 kredi seçeneği konuşuluyordu. Bu yüzden son garanti bilgiyi bayi verecektir.
    Bayiye bu aracın ne kadarına kredi kullanabiliyoruz derseniz yardımcı olacaktır
  • 26-09-2020, 17:27:58
    #7
    BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aldığım araçlarda öyle oldu, ancak son 1-2 senedir 120.000 TL'nin üstündeki araçlar için %50 kredi seçeneği konuşuluyordu. Bu yüzden son garanti bilgiyi bayi verecektir.
    Bayiye bu aracın ne kadarına kredi kullanabiliyoruz derseniz yardımcı olacaktır
    Teşekkür ederim Hocam, bayi ayrıntılı dönüş yaptığında buradan da örnek bir hesaplandırma paylaşacağım.
  • 26-09-2020, 17:29:03
    #8
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,
    Kredilendirme konusunda bilgim çok zayıf.
    0 bir araç almak istiyorum; fiyatı 220.000 TL
    Bugün almaya kalktığımda; ne kadar peşinat hazırlamam gerekiyor?
    Bankaya başvururken 220.000 TL mi başvuru yapıyoruz yoksa; -%30 haliyle mi?
    Örnek bir hesaplama yapabilir misiniz? (En uzun vade şekli neyse)
    Teşekkürler.
    Alacağınız aracın fiyatına bakıp %30'unu nakit olarak banka hesabınızda hazır tutuyorsunuz. Bayiye gidiyorsunuz, istediğiniz araba için fiyat çıkartıyorlar, artısı eksisi hediyeleri vs. sonra bayi sizin adınıza krediye başvuruyor. 220 bin mi, %30 u 70 bin mi yaptı misal. kalan tutarın kredisini banka onaylayınca işlemleri bayi yapıyor. siz bankanızdaki 70 bini de gönderiyorsunuz arabayı ödemiş oluyorsunuz. bayide 500 tane evrak imzalıyorsunzu vs. sonra araç hazır olunca sizi birkaç gün içinde arıyorlar. gidip alıyorsunuz.
  • 29-09-2020, 16:56:58
    #9

    Hyundai'den gelen cevap. E-postayı telefondan yazdı sanırım.