Arkadaşlar merhaba,
Kredilendirme konusunda bilgim çok zayıf.
0 bir araç almak istiyorum; fiyatı 220.000 TL
Bugün almaya kalktığımda; ne kadar peşinat hazırlamam gerekiyor?
Bankaya başvururken 220.000 TL mi başvuru yapıyoruz yoksa; -%30 haliyle mi?
Örnek bir hesaplama yapabilir misiniz? (En uzun vade şekli neyse)
Teşekkürler.