BicerProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aracı almayı planladığınız bayiyle görüşmeniz daha iyi olacaktır. Şu an bayiler kurallar gereği %70-80'inin geçemiyorlar ancak uzun yıllardır çalıştığınız bir banka varsa onlar size %100 ünü çıkarabilir.
Şöyle mi hesaplıyoruz Hocam,
Araç fiyatı: 220.000 TL
%30 peşinat isteniyor: 66.000 TL

Kredilendirme 154.000 TL üzerinden gerçekleştirilecek?
Yakın bir bayiye mail attım, dönüşü ne zaman olur bilemedim.