Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba,
Kredilendirme konusunda bilgim çok zayıf.
0 bir araç almak istiyorum; fiyatı 220.000 TL
Bugün almaya kalktığımda; ne kadar peşinat hazırlamam gerekiyor?
Bankaya başvururken 220.000 TL mi başvuru yapıyoruz yoksa; -%30 haliyle mi?
Örnek bir hesaplama yapabilir misiniz? (En uzun vade şekli neyse)
Teşekkürler.
Alacağınız aracın fiyatına bakıp %30'unu nakit olarak banka hesabınızda hazır tutuyorsunuz. Bayiye gidiyorsunuz, istediğiniz araba için fiyat çıkartıyorlar, artısı eksisi hediyeleri vs. sonra bayi sizin adınıza krediye başvuruyor. 220 bin mi, %30 u 70 bin mi yaptı misal. kalan tutarın kredisini banka onaylayınca işlemleri bayi yapıyor. siz bankanızdaki 70 bini de gönderiyorsunuz arabayı ödemiş oluyorsunuz. bayide 500 tane evrak imzalıyorsunzu vs. sonra araç hazır olunca sizi birkaç gün içinde arıyorlar. gidip alıyorsunuz.