Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle mi hesaplıyoruz Hocam,
Araç fiyatı: 220.000 TL
%30 peşinat isteniyor: 66.000 TL

Kredilendirme 154.000 TL üzerinden gerçekleştirilecek?
Yakın bir bayiye mail attım, dönüşü ne zaman olur bilemedim.
Benim aldığım araçlarda öyle oldu, ancak son 1-2 senedir 120.000 TL'nin üstündeki araçlar için %50 kredi seçeneği konuşuluyordu. Bu yüzden son garanti bilgiyi bayi verecektir.
Bayiye bu aracın ne kadarına kredi kullanabiliyoruz derseniz yardımcı olacaktır