• 25-09-2020, 01:57:00
    #1
    Merhabalar günlerdir çözemediğim bir sorun var facebook için og ayarlamaya çalışıyorum ama tüm parametreleri denedim aklıma gelen bütün şeyleri denedim fakat çalışmamakta inat ediyor sıkıntılı taraf aynı işlemleri twitter için yapınca hiçbir sorun olmuyor

    Facebook developer sayfasında verdiği hata:


    Kullandığım kod:
    <meta property="og:type" content="website" />
    <meta property="og:image" content="<?php echo $xxresim; ?>" />
    <meta property="og:image:secure_url" content="<?php echo $xxresim; ?>" />
    <meta property="og:url" content="<?php echo $xxlink; ?>" />
    <meta property="og:title" content="<?php echo $xxisim["xxisim"]; ?>" />
    <meta property="og:description" content="<?php echo $xxacıklama["xxacıklama"]; ?>" />
    <meta property="fb:app_id" content="916683985371977" />
    <meta property="og:image:width" content="1080" />
    <meta property="og:image:height" content="600" />
    
    <meta property="twitter:url" content="<?php echo $xxlink["xxlink"]; ?>" />
    <meta property="twitter:title" content="<?php echo $xxisim["xxisim"]; ?>" />
    <meta property="twitter:description" content="<?php echo $xxacıklama["xxacıklama"]; ?>" />
    <meta property="twitter:image" content="<?php echo $resim["resim"]; ?>" />
    NOT: değişkenler temsilidir.
  • 29-12-2020, 00:56:32
    #2
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar günlerdir çözemediğim bir sorun var facebook için og ayarlamaya çalışıyorum ama tüm parametreleri denedim aklıma gelen bütün şeyleri denedim fakat çalışmamakta inat ediyor sıkıntılı taraf aynı işlemleri twitter için yapınca hiçbir sorun olmuyor

    Facebook developer sayfasında verdiği hata:


    Kullandığım kod:
    <meta property="og:type" content="website" />
    <meta property="og:image" content="<?php echo $xxresim; ?>" />
    <meta property="og:image:secure_url" content="<?php echo $xxresim; ?>" />
    <meta property="og:url" content="<?php echo $xxlink; ?>" />
    <meta property="og:title" content="<?php echo $xxisim["xxisim"]; ?>" />
    <meta property="og:description" content="<?php echo $xxacıklama["xxacıklama"]; ?>" />
    <meta property="fb:app_id" content="916683985371977" />
    <meta property="og:image:width" content="1080" />
    <meta property="og:image:height" content="600" />
    
    <meta property="twitter:url" content="<?php echo $xxlink["xxlink"]; ?>" />
    <meta property="twitter:title" content="<?php echo $xxisim["xxisim"]; ?>" />
    <meta property="twitter:description" content="<?php echo $xxacıklama["xxacıklama"]; ?>" />
    <meta property="twitter:image" content="<?php echo $resim["resim"]; ?>" />
    NOT: değişkenler temsilidir.
    Sorununuz muhtemelen resim boyutlarının küçük olması. Facebook minimum 200 ölçülerinde resimleri kabul ediyor, siz resimlere 180 değeri vermişsiniz.
  • 29-12-2020, 01:56:05
    #3
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorununuz muhtemelen resim boyutlarının küçük olması. Facebook minimum 200 ölçülerinde resimleri kabul ediyor, siz resimlere 180 değeri vermişsiniz.
    Facebook politikalarını bilemem doğrudur nede olsa alanıma girmiyor
  • 29-12-2020, 01:59:21
    #4
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook politikalarını bilemem doğrudur nede olsa alanıma girmiyor
    bir de yazdığın scriptte bu ayarı yapsan iyi olacak ama yapmıyorsun işte, ben de hala sabrediyorum aylardır.
  • 29-12-2020, 02:01:39
    #5
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir de yazdığın scriptte bu ayarı yapsan iyi olacak ama yapmıyorsun işte, ben de hala sabrediyorum aylardır.
    Listede olan şeyleri eksiksiz ve fazlası olacak şekilde teslim ettim ve görevimi tamamladım.
    burası tartışma yeri değil mlsf herhangi bir sorunda numaramdan ulaşın lütfen vurgulayıcı alıntılara gerek yok.
  • 29-12-2020, 02:10:03
    #6
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Listede olan şeyleri eksiksiz ve fazlası olacak şekilde teslim ettim ve görevimi tamamladım.
    burası tartışma yeri değil mlsf herhangi bir sorunda numaramdan ulaşın lütfen vurgulayıcı alıntılara gerek yok.
    sen yaptıklarını yaz, ben yapmadıklarını yazayım, bir script yazılırken genel özellikleri yazmamız gerekiyor mu?

    bak oldukça basit bir hatan var, ben yazılımdan anlamadığım için bulamadım, resim ölçülerini değiştirip 180 olanı 210 yazmak ve kaydetmek varken hala buradan haklı gibi cevap yazıyorsunuz,
    Bugün yazılan hangi yazılımda sosyal medyada resim görünmesi özelliği extra bir işmiş gibi sayılır?

    Numarandan ulaştım ama sorunu çözmediniz, benim ilgi alanım değil facebook deyip geçtiniz.
  • 29-12-2020, 02:26:48
    #7
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yaptıklarını yaz, ben yapmadıklarını yazayım, bir script yazılırken genel özellikleri yazmamız gerekiyor mu?

    bak oldukça basit bir hatan var, ben yazılımdan anlamadığım için bulamadım, resim ölçülerini değiştirip 180 olanı 210 yazmak ve kaydetmek varken hala buradan haklı gibi cevap yazıyorsunuz,
    Bugün yazılan hangi yazılımda sosyal medyada resim görünmesi özelliği extra bir işmiş gibi sayılır?

    Numarandan ulaştım ama sorunu çözmediniz, benim ilgi alanım değil facebook deyip geçtiniz.
    evet aynılarını burada da diyorum ilgi alanım değil siz bana ne yapacağımı söylediniz ben size fazlasıyla yaptım bunu tekrar tekrar söylüyorum listeyi eksiksiz teslim ettim benim çalışma şeklimde böyle bunu kimse sorgulayamaz temel özellikler dediğiniz şey herkese göre değişir değil mi ? benim temel özelliklerden kastım farklıdır sizin farklıdır o yüzden zaten temel özellik diyerekten kendinizi savunmayınız lütfen listeye ekleyebilirdiniz ki bende yapıp yapmayacağımı ona göre karar verirdim
    dediğim gibi her ikimizde olgun insanlarız burada çocuklar gibi vurgulu cümlelere gerek yok bir sıkıntınız varsa adımı karalamamak maksadıyla numaramdan iletebilirdiniz veya şikayet konusu açıp sorunu moderetörler huzurunda tatlıya bağlayabilirdiniz.
  • 29-12-2020, 09:07:42
    #8
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet aynılarını burada da diyorum ilgi alanım değil siz bana ne yapacağımı söylediniz ben size fazlasıyla yaptım bunu tekrar tekrar söylüyorum listeyi eksiksiz teslim ettim benim çalışma şeklimde böyle bunu kimse sorgulayamaz temel özellikler dediğiniz şey herkese göre değişir değil mi ? benim temel özelliklerden kastım farklıdır sizin farklıdır o yüzden zaten temel özellik diyerekten kendinizi savunmayınız lütfen listeye ekleyebilirdiniz ki bende yapıp yapmayacağımı ona göre karar verirdim
    dediğim gibi her ikimizde olgun insanlarız burada çocuklar gibi vurgulu cümlelere gerek yok bir sıkıntınız varsa adımı karalamamak maksadıyla numaramdan iletebilirdiniz veya şikayet konusu açıp sorunu moderetörler huzurunda tatlıya bağlayabilirdiniz.
    numarandan kaç kez yazdım ama sorunu çözmedin, 3 aydır seni bekliyorum ama sen bunu yapma niyetinde değilsin, birçok şeyi ben yapamadım, tasarımdan anlamam, ondan anlamam bundan anlamam diye yarım yaptın sesimi çıkarmadım, sidebarda yazı 300 genişlikte, resim 200 genişlikte gibi saçma bir düzen var, sidebardaki bölümlerin arasında anormal boşluk var, videoya bitiştirilmesi gerekir dediğim yerleri tasarımdan anlamıyorum deyip bitiştirmedn arası epey açık kaldı. footere yazılması gereken yazıyı yazıyorum, kaydediyorum, siliniyor, adsense kodu ekliyorum ekleniyorum, siliyorum silinmiyor,....... hata çok, Neyse ben birilerine yaptırırım bu eksikleri, ama benim iş yapış şeklim böyle, onu söylemedin gibi şeyler basit şeyler.
    standart şeyleri yazacak olsam kitap yazmam lazım ki o zaman zaten kimse okumaz o kitabı.

    Neyse ben başkasına yaptırırım ama herkes benim gibi 3 ay beklemez
  • 29-12-2020, 09:27:55
    #9
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    numarandan kaç kez yazdım ama sorunu çözmedin, 3 aydır seni bekliyorum ama sen bunu yapma niyetinde değilsin, birçok şeyi ben yapamadım, tasarımdan anlamam, ondan anlamam bundan anlamam diye yarım yaptın sesimi çıkarmadım, sidebarda yazı 300 genişlikte, resim 200 genişlikte gibi saçma bir düzen var, sidebardaki bölümlerin arasında anormal boşluk var, videoya bitiştirilmesi gerekir dediğim yerleri tasarımdan anlamıyorum deyip bitiştirmedn arası epey açık kaldı. footere yazılması gereken yazıyı yazıyorum, kaydediyorum, siliniyor, adsense kodu ekliyorum ekleniyorum, siliyorum silinmiyor,....... hata çok, Neyse ben birilerine yaptırırım bu eksikleri, ama benim iş yapış şeklim böyle, onu söylemedin gibi şeyler basit şeyler.
    standart şeyleri yazacak olsam kitap yazmam lazım ki o zaman zaten kimse okumaz o kitabı.

    Neyse ben başkasına yaptırırım ama herkes benim gibi 3 ay beklemez
    Öncelikle şunu söyleyeyim ondan bundan anlamam diye bir şey dediğimi ben hatırlamıyorum? işi almadan önce tasarımın ilgi alanıma girmediğini üstüne bastıra bastıra söyledim ve sizde kabul ettiniz bana bir liste teslim ettiniz ve listedeki her şeyi eksiksiz bir şekilde hatta ekstraları ile teslim ettim kimse size böyle bir iyilikte yapmaz maddeleri eksiksiz teslim etmeme rağmen ortaya en az 10 istek daha çıkardınız onlarıda bir şey demedim yaptım teşekkür edeceğinize buradan anca karalamaya çalışıyorsunuz ogp nin standart bir şey olduğu nerede yazıyor ve neye göre standart onuda anlamadım zaten hadi ben yine iyilik olsun diye yine ogp ile ilgilendim ekstra ücretsiz yaptığım bir şey için gelip burada hesap soramazsınız parasını verir başkasına yaptırırsınız aynı ogp kodlarını şuan kendi sitemde kullanıyorum sorun yok ücretsiz yaptığım verdiğiniz maddeler içerisinde geçmeyen bir şeyi burda kimse sorgulama hakkı da vermiyor canım istese hiç yapmazdım zorunda mıyım? madem site sorunluydu 3 ay önce niye +trade verdiniz kontrol etmeden mi veriyorsunuz bu tradeleri hayır sizin derdiniz gayet açık bir şekilde ortada üzerime forum üzerinden baskı yapmaya çalışarak ücretsiz iş yaptıramazsınız ben aldığım işi tüm maddeler olacak şekilde eksiksiz teslim ettim üzerinden aylar geçmiş ve eksiksiz teslim edilmiş bir iş için yazmazsanız artık mutlu olurum benimde işim gücüm var yaptığınız tek şey vakit çalmak forumda istediğiniz ekstra işleri yapabilecek bir sürü arkadaş var onlara mümkünse 'ücretli' bir şekilde yaptırabilirsiniz burada şov yapmaya hiç gerek yok daha fazla mesaj yazsanızda cevap vermeyeceğim iyi günler