yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
numarandan kaç kez yazdım ama sorunu çözmedin, 3 aydır seni bekliyorum ama sen bunu yapma niyetinde değilsin, birçok şeyi ben yapamadım, tasarımdan anlamam, ondan anlamam bundan anlamam diye yarım yaptın sesimi çıkarmadım, sidebarda yazı 300 genişlikte, resim 200 genişlikte gibi saçma bir düzen var, sidebardaki bölümlerin arasında anormal boşluk var, videoya bitiştirilmesi gerekir dediğim yerleri tasarımdan anlamıyorum deyip bitiştirmedn arası epey açık kaldı. footere yazılması gereken yazıyı yazıyorum, kaydediyorum, siliniyor, adsense kodu ekliyorum ekleniyorum, siliyorum silinmiyor,....... hata çok, Neyse ben birilerine yaptırırım bu eksikleri, ama benim iş yapış şeklim böyle, onu söylemedin gibi şeyler basit şeyler.
standart şeyleri yazacak olsam kitap yazmam lazım ki o zaman zaten kimse okumaz o kitabı.

Neyse ben başkasına yaptırırım ama herkes benim gibi 3 ay beklemez
Öncelikle şunu söyleyeyim ondan bundan anlamam diye bir şey dediğimi ben hatırlamıyorum? işi almadan önce tasarımın ilgi alanıma girmediğini üstüne bastıra bastıra söyledim ve sizde kabul ettiniz bana bir liste teslim ettiniz ve listedeki her şeyi eksiksiz bir şekilde hatta ekstraları ile teslim ettim kimse size böyle bir iyilikte yapmaz maddeleri eksiksiz teslim etmeme rağmen ortaya en az 10 istek daha çıkardınız onlarıda bir şey demedim yaptım teşekkür edeceğinize buradan anca karalamaya çalışıyorsunuz ogp nin standart bir şey olduğu nerede yazıyor ve neye göre standart onuda anlamadım zaten hadi ben yine iyilik olsun diye yine ogp ile ilgilendim ekstra ücretsiz yaptığım bir şey için gelip burada hesap soramazsınız parasını verir başkasına yaptırırsınız aynı ogp kodlarını şuan kendi sitemde kullanıyorum sorun yok ücretsiz yaptığım verdiğiniz maddeler içerisinde geçmeyen bir şeyi burda kimse sorgulama hakkı da vermiyor canım istese hiç yapmazdım zorunda mıyım? madem site sorunluydu 3 ay önce niye +trade verdiniz kontrol etmeden mi veriyorsunuz bu tradeleri hayır sizin derdiniz gayet açık bir şekilde ortada üzerime forum üzerinden baskı yapmaya çalışarak ücretsiz iş yaptıramazsınız ben aldığım işi tüm maddeler olacak şekilde eksiksiz teslim ettim üzerinden aylar geçmiş ve eksiksiz teslim edilmiş bir iş için yazmazsanız artık mutlu olurum benimde işim gücüm var yaptığınız tek şey vakit çalmak forumda istediğiniz ekstra işleri yapabilecek bir sürü arkadaş var onlara mümkünse 'ücretli' bir şekilde yaptırabilirsiniz burada şov yapmaya hiç gerek yok daha fazla mesaj yazsanızda cevap vermeyeceğim iyi günler