evet aynılarını burada da diyorum ilgi alanım değil siz bana ne yapacağımı söylediniz ben size fazlasıyla yaptım bunu tekrar tekrar söylüyorum listeyi eksiksiz teslim ettim benim çalışma şeklimde böyle bunu kimse sorgulayamaz temel özellikler dediğiniz şey herkese göre değişir değil mi ? benim temel özelliklerden kastım farklıdır sizin farklıdır o yüzden zaten temel özellik diyerekten kendinizi savunmayınız lütfen listeye ekleyebilirdiniz ki bende yapıp yapmayacağımı ona göre karar verirdim
dediğim gibi her ikimizde olgun insanlarız burada çocuklar gibi vurgulu cümlelere gerek yok bir sıkıntınız varsa adımı karalamamak maksadıyla numaramdan iletebilirdiniz veya şikayet konusu açıp sorunu moderetörler huzurunda tatlıya bağlayabilirdiniz.
numarandan kaç kez yazdım ama sorunu çözmedin, 3 aydır seni bekliyorum ama sen bunu yapma niyetinde değilsin, birçok şeyi ben yapamadım, tasarımdan anlamam, ondan anlamam bundan anlamam diye yarım yaptın sesimi çıkarmadım, sidebarda yazı 300 genişlikte, resim 200 genişlikte gibi saçma bir düzen var, sidebardaki bölümlerin arasında anormal boşluk var, videoya bitiştirilmesi gerekir dediğim yerleri tasarımdan anlamıyorum deyip bitiştirmedn arası epey açık kaldı. footere yazılması gereken yazıyı yazıyorum, kaydediyorum, siliniyor, adsense kodu ekliyorum ekleniyorum, siliyorum silinmiyor,....... hata çok, Neyse ben birilerine yaptırırım bu eksikleri, ama benim iş yapış şeklim böyle, onu söylemedin gibi şeyler basit şeyler.
standart şeyleri yazacak olsam kitap yazmam lazım ki o zaman zaten kimse okumaz o kitabı.
Neyse ben başkasına yaptırırım ama herkes benim gibi 3 ay beklemez