sen yaptıklarını yaz, ben yapmadıklarını yazayım, bir script yazılırken genel özellikleri yazmamız gerekiyor mu?
bak oldukça basit bir hatan var, ben yazılımdan anlamadığım için bulamadım, resim ölçülerini değiştirip 180 olanı 210 yazmak ve kaydetmek varken hala buradan haklı gibi cevap yazıyorsunuz,
Bugün yazılan hangi yazılımda sosyal medyada resim görünmesi özelliği extra bir işmiş gibi sayılır?
Numarandan ulaştım ama sorunu çözmediniz, benim ilgi alanım değil facebook deyip geçtiniz.
evet aynılarını burada da diyorum ilgi alanım değil siz bana ne yapacağımı söylediniz ben size fazlasıyla yaptım bunu tekrar tekrar söylüyorum listeyi eksiksiz teslim ettim benim çalışma şeklimde böyle bunu kimse sorgulayamaz temel özellikler dediğiniz şey herkese göre değişir değil mi ? benim temel özelliklerden kastım farklıdır sizin farklıdır o yüzden zaten temel özellik diyerekten kendinizi savunmayınız lütfen listeye ekleyebilirdiniz ki bende yapıp yapmayacağımı ona göre karar verirdim
dediğim gibi her ikimizde olgun insanlarız burada çocuklar gibi vurgulu cümlelere gerek yok bir sıkıntınız varsa adımı karalamamak maksadıyla numaramdan iletebilirdiniz veya şikayet konusu açıp sorunu moderetörler huzurunda tatlıya bağlayabilirdiniz.