• 29-12-2020, 19:31:21
    #10
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şunu söyleyeyim ondan bundan anlamam diye bir şey dediğimi ben hatırlamıyorum? işi almadan önce tasarımın ilgi alanıma girmediğini üstüne bastıra bastıra söyledim ve sizde kabul ettiniz bana bir liste teslim ettiniz ve listedeki her şeyi eksiksiz bir şekilde hatta ekstraları ile teslim ettim kimse size böyle bir iyilikte yapmaz maddeleri eksiksiz teslim etmeme rağmen ortaya en az 10 istek daha çıkardınız onlarıda bir şey demedim yaptım teşekkür edeceğinize buradan anca karalamaya çalışıyorsunuz ogp nin standart bir şey olduğu nerede yazıyor ve neye göre standart onuda anlamadım zaten hadi ben yine iyilik olsun diye yine ogp ile ilgilendim ekstra ücretsiz yaptığım bir şey için gelip burada hesap soramazsınız parasını verir başkasına yaptırırsınız aynı ogp kodlarını şuan kendi sitemde kullanıyorum sorun yok ücretsiz yaptığım verdiğiniz maddeler içerisinde geçmeyen bir şeyi burda kimse sorgulama hakkı da vermiyor canım istese hiç yapmazdım zorunda mıyım? madem site sorunluydu 3 ay önce niye +trade verdiniz kontrol etmeden mi veriyorsunuz bu tradeleri hayır sizin derdiniz gayet açık bir şekilde ortada üzerime forum üzerinden baskı yapmaya çalışarak ücretsiz iş yaptıramazsınız ben aldığım işi tüm maddeler olacak şekilde eksiksiz teslim ettim üzerinden aylar geçmiş ve eksiksiz teslim edilmiş bir iş için yazmazsanız artık mutlu olurum benimde işim gücüm var yaptığınız tek şey vakit çalmak forumda istediğiniz ekstra işleri yapabilecek bir sürü arkadaş var onlara mümkünse 'ücretli' bir şekilde yaptırabilirsiniz burada şov yapmaya hiç gerek yok daha fazla mesaj yazsanızda cevap vermeyeceğim iyi günler
    Bu konuyu sen açalı 3 ay olmuş ve 3 aydır benim sorunumla ilgilenmediğinin kanıtıdır. scripti de 23 nisanda vermişim sana, bugün olmuş hala kullanamıyorum. database kaydetme, database silme sorunu var, tema şaftı kaymış durumda.

    Tema konusunda da bana buradan yalan yanlış şeyler yazacağına whatsapındaki yazışmayı okusan daha net bilgi sahibi olurdun.

    Whatsaptan demişsin tasarım dahil fiyat istemişsin, ben tasarımda zayıfım, tasarımı ben yaparsam beğenmezsin, iyi birşey istiyorsan hazır alalım demişsin, ben de kusursuz birşey istiyorum, gerekirse satınalalım demişim ve satınalmışız. Buyrun ekran görüntüleri





    Yazlına listedekilerin dışında ufak tefek extralar çıkabilir ama scriptin kaderini değiştirecek birşey çıkmaz demişim, ben okeyim ona demişsiniz.

    Ben tasarımdan fazla anlamam, şimdi birşey yaparım beğenmezsiniz, hazır güzel bir tema alalım kalite birşey çıksın demişsiniz, okey demişim, sizinkisi iyi olmayacaksa hiç bulaşmayalım, hazır alalım demişim, hatta tema önerisini de sizden beklemişim ki benim bulacağım temada kusur bulup bahane üretmeyin diye sizin önerdiğiniz temayı almışım, ben yaparsam profesyonel olmaz demişsin, okey, profesyonel bişey olsun demişim ve hazır almışım
    sen de temayı istediğim gibi düzenleme yapabiliyorum, envatodan temayı alalım düzenleyeyim demişsin almışız ama hazır alınan tema da şaftı kaymış şekilde entegre edilmiş.

    Whatsap konuşmalarını baştan aşağıya okudum istediğim birçok şeyi yapmamışsınız bile.
    Açık ve net haksızsınız, ama sizinle uğraşmayacağım, boşa geçen zamanıma yazıkmış.
    Siz işinize devam edin, daha da cevap yazmayacağım. ben cevap yazmayacağım diye aklına geleni yazacaksın biliyorum ama cevap yazmayacağım.

    Ha unutmadan ticaret puanını neden vermişim onu dakoyayım:



    hoşçakal
  • 29-12-2020, 21:10:22
    #11
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu sen açalı 3 ay olmuş ve 3 aydır benim sorunumla ilgilenmediğinin kanıtıdır. scripti de 23 nisanda vermişim sana, bugün olmuş hala kullanamıyorum. database kaydetme, database silme sorunu var, tema şaftı kaymış durumda.

    Tema konusunda da bana buradan yalan yanlış şeyler yazacağına whatsapındaki yazışmayı okusan daha net bilgi sahibi olurdun.

    Whatsaptan demişsin tasarım dahil fiyat istemişsin, ben tasarımda zayıfım, tasarımı ben yaparsam beğenmezsin, iyi birşey istiyorsan hazır alalım demişsin, ben de kusursuz birşey istiyorum, gerekirse satınalalım demişim ve satınalmışız. Buyrun ekran görüntüleri





    Yazlına listedekilerin dışında ufak tefek extralar çıkabilir ama scriptin kaderini değiştirecek birşey çıkmaz demişim, ben okeyim ona demişsiniz.

    Ben tasarımdan fazla anlamam, şimdi birşey yaparım beğenmezsiniz, hazır güzel bir tema alalım kalite birşey çıksın demişsiniz, okey demişim, sizinkisi iyi olmayacaksa hiç bulaşmayalım, hazır alalım demişim, hatta tema önerisini de sizden beklemişim ki benim bulacağım temada kusur bulup bahane üretmeyin diye sizin önerdiğiniz temayı almışım, ben yaparsam profesyonel olmaz demişsin, okey, profesyonel bişey olsun demişim ve hazır almışım
    sen de temayı istediğim gibi düzenleme yapabiliyorum, envatodan temayı alalım düzenleyeyim demişsin almışız ama hazır alınan tema da şaftı kaymış şekilde entegre edilmiş.

    Whatsap konuşmalarını baştan aşağıya okudum istediğim birçok şeyi yapmamışsınız bile.
    Açık ve net haksızsınız, ama sizinle uğraşmayacağım, boşa geçen zamanıma yazıkmış.
    Siz işinize devam edin, daha da cevap yazmayacağım. ben cevap yazmayacağım diye aklına geleni yazacaksın biliyorum ama cevap yazmayacağım.

    Ha unutmadan ticaret puanını neden vermişim onu dakoyayım:



    hoşçakal
    Sıkıntılısınız galiba hocam ben size bir laf anlatamıyorum hala gelmis ilgilenmemenizin kanıtı diyorsunuz yahu listede yok neyin kanıtı öyle bir yükümlülüğüm yok ayrıca sizin tavrınız gayet belli 3 kuruşa 5 köfte kafasinda yaşıyorsunuz bu hayatı mlsf bnm iyi niyetim yüzünden bunuda başarmış durumdasıniz her dediğinize tamam dediğim surece en iyi bendim en iyi scripte buydu degilmi ama gidipte birtane isteginize hayir dedigimde gelip burada scripti kotulemek cok kolay degilmi trade atmamin sebebi diyip bir foto atmissiniz brn sizr orada "bana +trade atacaksınız" mı dedim ? Oyle birsey goremiyorum madem silme islemi calismiyorfu mademki tema berbat durumdaydi atmasaydiniz acsaydiniz bir sikayet konusuhakli haksiz ciksaydi ortaya extra islemler adi altinda onlarca istediginiz ozelligi size sizin kullandiginiz "extra(para)" lafini kullanmadan yerine getirdim tesekkur etmek yerine gelip burada yazdiklariniza bakarmisiniz ben size en bastan beri dedim hakli veya haksiz bir durumda gidin sikayrt konusu acin dedim siz hala buradan yazmaya devam ettiniz amacınız ney ? Kendinizi göstermekmi islerimemi balta koymakmı seversiniz cunku bu isleri bu konu sonuclanmayacak cunku her ne yazarsaniz yazin o sekilde kalacak benim icin sikinti yok siz bu sekildr yasamaya devam edin bu arada bencede daha fazla mesaj yazmayin düşüyorsunuz.






    Bakın benim hayatimda en sevmediğim şey özel konuşmaları atmaktır ama madem konu buraya geldi buyrun.
    Belirtiyorumki bunlar yapilacaklar listesi degil bunlar "exstra" basligi altina sığdırdıgınız zulüm listesi
    hoşkalın müsterilerin iyisi kotusu olmaz ama allah sizin gibi müsteriden korusun
  • 29-12-2020, 21:49:41
    #12
    PFC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıkıntılısınız galiba hocam ben size bir laf anlatamıyorum hala gelmis ilgilenmemenizin kanıtı diyorsunuz yahu listede yok neyin kanıtı öyle bir yükümlülüğüm yok ayrıca sizin tavrınız gayet belli 3 kuruşa 5 köfte kafasinda yaşıyorsunuz bu hayatı mlsf bnm iyi niyetim yüzünden bunuda başarmış durumdasıniz her dediğinize tamam dediğim surece en iyi bendim en iyi scripte buydu degilmi ama gidipte birtane isteginize hayir dedigimde gelip burada scripti kotulemek cok kolay degilmi trade atmamin sebebi diyip bir foto atmissiniz brn sizr orada "bana +trade atacaksınız" mı dedim ? Oyle birsey goremiyorum madem silme islemi calismiyorfu mademki tema berbat durumdaydi atmasaydiniz acsaydiniz bir sikayet konusuhakli haksiz ciksaydi ortaya extra islemler adi altinda onlarca istediginiz ozelligi size sizin kullandiginiz "extra(para)" lafini kullanmadan yerine getirdim tesekkur etmek yerine gelip burada yazdiklariniza bakarmisiniz ben size en bastan beri dedim hakli veya haksiz bir durumda gidin sikayrt konusu acin dedim siz hala buradan yazmaya devam ettiniz amacınız ney ? Kendinizi göstermekmi islerimemi balta koymakmı seversiniz cunku bu isleri bu konu sonuclanmayacak cunku her ne yazarsaniz yazin o sekilde kalacak benim icin sikinti yok siz bu sekildr yasamaya devam edin bu arada bencede daha fazla mesaj yazmayin düşüyorsunuz.






    Bakın benim hayatimda en sevmediğim şey özel konuşmaları atmaktır ama madem konu buraya geldi buyrun.
    Belirtiyorumki bunlar yapilacaklar listesi degil bunlar "exstra" basligi altina sığdırdıgınız zulüm listesi
    hoşkalın müsterilerin iyisi kotusu olmaz ama allah sizin gibi müsteriden korusun
    ben bişey yazmıyacam dedim ama yukarıda görüntüsünü attığın kısmın öncesini oku, görüntüyü oku, oradakileri yapıp yapmadığını da düşün.
    Yazdığın scripti çöpe attım, hoşçakal
  • 29-12-2020, 21:54:54
    #13
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bişey yazmıyacam dedim ama yukarıda görüntüsünü attığın kısmın öncesini oku, görüntüyü oku, oradakileri yapıp yapmadığını da düşün.
    Yazdığın scripti çöpe attım, hoşçakal
    Tm 😂