Sıkıntılısınız galiba hocam ben size bir laf anlatamıyorum hala gelmis ilgilenmemenizin kanıtı diyorsunuz yahu listede yok neyin kanıtı öyle bir yükümlülüğüm yok ayrıca sizin tavrınız gayet belli 3 kuruşa 5 köfte kafasinda yaşıyorsunuz bu hayatı mlsf bnm iyi niyetim yüzünden bunuda başarmış durumdasıniz her dediğinize tamam dediğim surece en iyi bendim en iyi scripte buydu degilmi ama gidipte birtane isteginize hayir dedigimde gelip burada scripti kotulemek cok kolay degilmi trade atmamin sebebi diyip bir foto atmissiniz brn sizr orada "bana +trade atacaksınız" mı dedim ? Oyle birsey goremiyorum madem silme islemi calismiyorfu mademki tema berbat durumdaydi atmasaydiniz acsaydiniz bir sikayet konusuhakli haksiz ciksaydi ortaya extra islemler adi altinda onlarca istediginiz ozelligi size sizin kullandiginiz "extra(para)" lafini kullanmadan yerine getirdim tesekkur etmek yerine gelip burada yazdiklariniza bakarmisiniz ben size en bastan beri dedim hakli veya haksiz bir durumda gidin sikayrt konusu acin dedim siz hala buradan yazmaya devam ettiniz amacınız ney ? Kendinizi göstermekmi islerimemi balta koymakmı seversiniz cunku bu isleri bu konu sonuclanmayacak cunku her ne yazarsaniz yazin o sekilde kalacak benim icin sikinti yok siz bu sekildr yasamaya devam edin bu arada bencede daha fazla mesaj yazmayin düşüyorsunuz.
Bakın benim hayatimda en sevmediğim şey özel konuşmaları atmaktır ama madem konu buraya geldi buyrun.
Belirtiyorumki bunlar yapilacaklar listesi degil bunlar "exstra" basligi altina sığdırdıgınız zulüm listesi
hoşkalın müsterilerin iyisi kotusu olmaz ama allah sizin gibi müsteriden korusun
ben bişey yazmıyacam dedim ama yukarıda görüntüsünü attığın kısmın öncesini oku, görüntüyü oku, oradakileri yapıp yapmadığını da düşün.
Yazdığın scripti çöpe attım, hoşçakal