Corona olanlar geçirenler veya hala devam edenlere bi sorum olacak
corona ilk belirtileri nasıldı bikaç video izledim ama pek birşey anlayamadım
1-2-3-4-5 vs. günler nasıl geçti belirtiler nasıl değişti
Nasıl corona olduğunu anladı ve tanı koyma vb. işlemleri kaç gün sordu
1-2 gündür şüpheleniyorum corona olmuş olabilirim daha önce corona olanlar bilgi verirse sevinirim hayırlı forumlar
Corona olanlar konuya
12
●408
- 15-09-2020, 22:06:52Test yaptır bekleme eğer şüpheleniyorsan. Belirti vs kişiden kişiye değişir
- 15-09-2020, 22:08:03uzaktanegitim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKronik rahatsızlığımda var eğer sağlıklıysam orda test yaptırırken virüs bulaşır diye korkuyorummsergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2020, 22:10:15Kardeşim ben çok şükür olmadım ama sorduğun soru kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir.
1.si Yapılan testlerin doğruluğu yüzde 40tir. Arkadaşımın babası ağır geçirdiği halde ilk teste negatif çıktı
2.si İş yerimden karşı masamda oturan arkadaşta hiçbir belirti olmamasına rağmen pozitif çıktı
3.su Bu belirtilerde en önemlisi tat ve koku alamamadir. Daha sonra ise ateş. Eğer sadece vücudunuz kırgın birazda ateşiniz varsa bu gripte olabilir.
Hastaneye gittiğinde seni test için saatlerce bekletirler. Yapmayanlar da var ben zor yaptirdim. Bir tedavisi de yok. Eğer durumun ağır değil ve işe gitmek zorunda değilsen kendini 14 gün boyunca karantinaya al. Ailenden uzaklaş. Ortak kullanım alanlarina eldivensiz dokunma. Eldiveni odaya girince hemen at.
Odandan maskesiz çıkma. - 15-09-2020, 22:12:52Ateş yok koku tat alma normal 1-2 saatte bir limon ile test ediyorum sadece baş ağrısı ve burun tıkanıklığı var belki grip falan geçiriyorum emin değilim belirti fazlalaşmazsa hastaneye gitmeyi düşünmüyorummrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2020, 22:13:02kardeşimin işyerinde biri yakalanmış test yaptırdı 2 kez negatif cıktı sadece düşmeyen ateşi vardı tomografide doktor korona tespit etmiş hastanede yattı bir hafta ateşi düşmedi baş agrısıda vardı başka bir semptom yoktu sporcu adam bile zor atlattı şuan sağlıgı yerinde 2 haftalık bir süreç geçirdi
- 15-09-2020, 22:14:50Geçmiş olsun hocam benim ateşim yükselmedi henüz gripte olabilir sanırımtunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle