• 15-09-2020, 22:05:33
    #1
    Corona olanlar geçirenler veya hala devam edenlere bi sorum olacak

    corona ilk belirtileri nasıldı bikaç video izledim ama pek birşey anlayamadım

    1-2-3-4-5 vs. günler nasıl geçti belirtiler nasıl değişti

    Nasıl corona olduğunu anladı ve tanı koyma vb. işlemleri kaç gün sordu

    1-2 gündür şüpheleniyorum corona olmuş olabilirim daha önce corona olanlar bilgi verirse sevinirim hayırlı forumlar
  • 15-09-2020, 22:06:52
    #2
    Test yaptır bekleme eğer şüpheleniyorsan. Belirti vs kişiden kişiye değişir
  • 15-09-2020, 22:06:59
    #3
    foruma değil hastaneye git. meşgule tmek istemem v.s. bahane. allah korusun burda teşhis konmaz git baktır
  • 15-09-2020, 22:08:03
    #4
    uzaktanegitim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Test yaptır bekleme eğer şüpheleniyorsan. Belirti vs kişiden kişiye değişir
    msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    foruma değil hastaneye git. meşgule tmek istemem v.s. bahane. allah korusun burda teşhis konmaz git baktır
    Kronik rahatsızlığımda var eğer sağlıklıysam orda test yaptırırken virüs bulaşır diye korkuyorum
  • 15-09-2020, 22:08:35
    #5
    Hocam herkeste farklı belirtilerle başlayabiliyor. Ihmal ermeyin
  • 15-09-2020, 22:10:15
    #6
    Kardeşim ben çok şükür olmadım ama sorduğun soru kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir.
    1.si Yapılan testlerin doğruluğu yüzde 40tir. Arkadaşımın babası ağır geçirdiği halde ilk teste negatif çıktı

    2.si İş yerimden karşı masamda oturan arkadaşta hiçbir belirti olmamasına rağmen pozitif çıktı

    3.su Bu belirtilerde en önemlisi tat ve koku alamamadir. Daha sonra ise ateş. Eğer sadece vücudunuz kırgın birazda ateşiniz varsa bu gripte olabilir.

    Hastaneye gittiğinde seni test için saatlerce bekletirler. Yapmayanlar da var ben zor yaptirdim. Bir tedavisi de yok. Eğer durumun ağır değil ve işe gitmek zorunda değilsen kendini 14 gün boyunca karantinaya al. Ailenden uzaklaş. Ortak kullanım alanlarina eldivensiz dokunma. Eldiveni odaya girince hemen at.
    Odandan maskesiz çıkma.
  • 15-09-2020, 22:12:52
    #7
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ben çok şükür olmadım ama sorduğun soru kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir.
    1.si Yapılan testlerin doğruluğu yüzde 40tir. Arkadaşımın babası ağır geçirdiği halde ilk teste negatif çıktı

    2.si İş yerimden karşı masamda oturan arkadaşta hiçbir belirti olmamasına rağmen pozitif çıktı

    3.su Bu belirtilerde en önemlisi tat ve koku alamamadir. Daha sonra ise ateş. Eğer sadece vücudunuz kırgın birazda ateşiniz varsa bu gripte olabilir.

    Hastaneye gittiğinde seni test için saatlerce bekletirler. Yapmayanlar da var ben zor yaptirdim. Bir tedavisi de yok. Eğer durumun ağır değil ve işe gitmek zorunda değilsen kendini 14 gün boyunca karantinaya al. Ailenden uzaklaş. Ortak kullanım alanlarina eldivensiz dokunma. Eldiveni odaya girince hemen at.
    Odandan maskesiz çıkma.
    Ateş yok koku tat alma normal 1-2 saatte bir limon ile test ediyorum sadece baş ağrısı ve burun tıkanıklığı var belki grip falan geçiriyorum emin değilim belirti fazlalaşmazsa hastaneye gitmeyi düşünmüyorum
  • 15-09-2020, 22:13:02
    #8
    kardeşimin işyerinde biri yakalanmış test yaptırdı 2 kez negatif cıktı sadece düşmeyen ateşi vardı tomografide doktor korona tespit etmiş hastanede yattı bir hafta ateşi düşmedi baş agrısıda vardı başka bir semptom yoktu sporcu adam bile zor atlattı şuan sağlıgı yerinde 2 haftalık bir süreç geçirdi
  • 15-09-2020, 22:14:50
    #9
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşimin işyerinde biri yakalanmış test yaptırdı 2 kez negatif cıktı sadece düşmeyen ateşi vardı tomografide doktor korona tespit etmiş hastanede yattı bir hafta ateşi düşmedi baş agrısıda vardı şuan sağlıgı yerinde 2 haftalık bir süreç geçirdi
    Geçmiş olsun hocam benim ateşim yükselmedi henüz gripte olabilir sanırım