kardeşimin işyerinde biri yakalanmış test yaptırdı 2 kez negatif cıktı sadece düşmeyen ateşi vardı tomografide doktor korona tespit etmiş hastanede yattı bir hafta ateşi düşmedi baş agrısıda vardı şuan sağlıgı yerinde 2 haftalık bir süreç geçirdi
Geçmiş olsun hocam benim ateşim yükselmedi henüz gripte olabilir sanırım