kardeşimin işyerinde biri yakalanmış test yaptırdı 2 kez negatif cıktı sadece düşmeyen ateşi vardı tomografide doktor korona tespit etmiş hastanede yattı bir hafta ateşi düşmedi baş agrısıda vardı başka bir semptom yoktu sporcu adam bile zor atlattı şuan sağlıgı yerinde 2 haftalık bir süreç geçirdi