Kardeşim ben çok şükür olmadım ama sorduğun soru kişiden kişiye değişiklik gösterebilmektedir.
1.si Yapılan testlerin doğruluğu yüzde 40tir. Arkadaşımın babası ağır geçirdiği halde ilk teste negatif çıktı
2.si İş yerimden karşı masamda oturan arkadaşta hiçbir belirti olmamasına rağmen pozitif çıktı
3.su Bu belirtilerde en önemlisi tat ve koku alamamadir. Daha sonra ise ateş. Eğer sadece vücudunuz kırgın birazda ateşiniz varsa bu gripte olabilir.
Hastaneye gittiğinde seni test için saatlerce bekletirler. Yapmayanlar da var ben zor yaptirdim. Bir tedavisi de yok. Eğer durumun ağır değil ve işe gitmek zorunda değilsen kendini 14 gün boyunca karantinaya al. Ailenden uzaklaş. Ortak kullanım alanlarina eldivensiz dokunma. Eldiveni odaya girince hemen at.
Odandan maskesiz çıkma.