Evet arkadaşlar.. Kargolarda yaşanan sorunlar malum, bir de kargo fiyatları var..Değişimler iadeler vs vs..
Kargolar e-ticareti baltalıyormu?
Fikirlerinizi merak ediyorum.
Kargolar E-Ticareti baltalıyormu ?
10
●236
- 04-09-2020, 20:52:39Üyeliği durdurulduE Ticaret için yeni bir kargo firması açılsa çok güzel olur. Mesela sadece E Ticaret için çalışacak.
- 04-09-2020, 20:53:58Eticaretin en büyük sorunu kargo. Sadece eticaretin değil, en basitinden bir bankanın bile en çok şikayet aldığı alan kurye şikayetleri. Kargo taşımacılığı alanında çok kötüyüz ne yazık ki.
Git kargo, kolay gelsin vs. girişimler var ama onlar da zamanla talebi karşılayamadıkları için bozuyorlar kendilerini.LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-09-2020, 20:57:38Aylık kazancımın %20'sine yakınını iadeler yüzünden kargo firmaları *iç ediyor.
Hastaneye yolladığım kargo kapalıydı diye aide ettiler. Ekmek fırınına yollarığım kargo kapalı diye iade ediyorlar müşterilerim telefon açıp kargoyu beklediklerini söyluyorlar.
Şu kargo kötü bu kargo rezil diye birşey maalesef yok. Kargolar bölgeseldir x firması benim semtimde çok kaliteliyken baska semlerde rezil durumda maalesef. - 04-09-2020, 21:01:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.En çokta fiyatla zamanında teslim edilmeyen kargo ama ben şunu anladım büyük şehirlerde kargo problemi daha fazla oluyor bana göre sebebi şubeler,çalışanlar yeterince denetlenmiyor.Müşteri kitlesi var adamların denetlemeye gerek yok diyorlar sanırım.