Eticaretin en büyük sorunu kargo. Sadece eticaretin değil, en basitinden bir bankanın bile en çok şikayet aldığı alan kurye şikayetleri. Kargo taşımacılığı alanında çok kötüyüz ne yazık ki.

LevorMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E Ticaret için yeni bir kargo firması açılsa çok güzel olur. Mesela sadece E Ticaret için çalışacak.
Git kargo, kolay gelsin vs. girişimler var ama onlar da zamanla talebi karşılayamadıkları için bozuyorlar kendilerini.