Eticaretin en büyük sorunu kargo. Sadece eticaretin değil, en basitinden bir bankanın bile en çok şikayet aldığı alan kurye şikayetleri. Kargo taşımacılığı alanında çok kötüyüz ne yazık ki.
E Ticaret için yeni bir kargo firması açılsa çok güzel olur. Mesela sadece E Ticaret için çalışacak.
Git kargo, kolay gelsin vs. girişimler var ama onlar da zamanla talebi karşılayamadıkları için bozuyorlar kendilerini.