Mng yi iptal edip yurtiçine geçtim. Pazartesi itibari ile başlayacağız bakalım.. mng de en büyük sıkıntı barkodların sisteme düşmemesi ve yanlış düşmesiydi. Ve kargoların bu sebepten günlerce aktarma merkezinde beklemesi.