En çokta fiyatla zamanında teslim edilmeyen kargo ama ben şunu anladım büyük şehirlerde kargo problemi daha fazla oluyor bana göre sebebi şubeler,çalışanlar yeterince denetlenmiyor.Müşteri kitlesi var adamların denetlemeye gerek yok diyorlar sanırım.