Aylık kazancımın %20'sine yakınını iadeler yüzünden kargo firmaları *iç ediyor.
Hastaneye yolladığım kargo kapalıydı diye aide ettiler. Ekmek fırınına yollarığım kargo kapalı diye iade ediyorlar müşterilerim telefon açıp kargoyu beklediklerini söyluyorlar.
Şu kargo kötü bu kargo rezil diye birşey maalesef yok. Kargolar bölgeseldir x firması benim semtimde çok kaliteliyken baska semlerde rezil durumda maalesef.