• 01-09-2020, 10:08:00
    #10
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    E-Postada iş verdiğine dair yazışmalar, Whatsapp olsun kanıtlar var mı? Devlet her zaman bu konularda sert. SGK sigortasız işçiden dolayı canına okur onların. Hele kamera kayıtları vs. varsa binanın vs.

    Yani her halükarda hakkını alırsın. İlk çirkinleşmeden, tehditsiz almaya bakın. Olmazsa yapacağınız şeyler basit.
  • 01-09-2020, 10:08:08
    #11
    Orada calismis oldugunuzu ispatlayin gerisi corap söküğü gibi gelir
  • 01-09-2020, 10:08:17
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sabah işe giderken aile sosyal politikalar bakanlığını ara böyle böyle diye ihbar et akabinde de 1 hafta vaadettiyse çekinme git. Denetimden gelsinler bakalım mühürü çaksınlar. Sonra da anlar artık 1 günde site çıkarmayı.
  • 01-09-2020, 10:10:07
    #13
    Resmi olarak girişiniz yapılmadıysa, iş sözleşmesi imzalamadıysanız bence çok kurcalamadan alabildiğinizi alın ve uzaklaşın. Kamera var konuşmalar var olayları öyle olmuyor.
  • 01-09-2020, 10:10:58
    #14
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi sohbet geçmişleri var ofise girerken kamera kayıtları var. Kamera kaydı varmı orasını bilemiyorum
    Sohbet geçmişi olur, size görev verilen bir e-posta olur, ofise giriş çıkışta kullanılan (var ise) kartlı geçiş sistemi log'u olur. Ofiste güvenlik kamerası kayıtları var ise silemezler. Eğer onu da yapabilecek kadar cesurlar ise, vah onların haline.
    Bence mağdur olan sizsiniz. Sözleşmesiz, sigortasız adam çalıştırmaktan çok başları ağrır onların. Sinirlerinize hakim olarak, bu konulara vakıf olduğunuzu, gerekirse hukuki yoldan hakkınızı arayacağınızı söyleyin.
  • 01-09-2020, 10:11:45
    #15
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Postada iş verdiğine dair yazışmalar, Whatsapp olsun kanıtlar var mı? Devlet her zaman bu konularda sert. SGK sigortasız işçiden dolayı canına okur onların. Hele kamera kayıtları vs. varsa binanın vs.

    Yani her halükarda hakkını alırsın. İlk çirkinleşmeden, tehditsiz almaya bakın. Olmazsa yapacağınız şeyler basit.
    Şahsi mailden yok onların kurumsal mailden mesajlar var ama kendi Whatsapp dan konuşmalarim mevcut bina kamerası var kaydı varmı bilmiyorum ofisin kamera var ama büyük ihtimalle çalışmıyor. Dediği tarihte vermezse hukuki yoldan ücretimi alır ve firmayı cezaya uğratırmiyim
  • 01-09-2020, 10:12:24
    #16
    Üyeliği durduruldu
    otukenwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah işe giderken aile sosyal politikalar bakanlığını ara böyle böyle diye ihbar et akabinde de 1 hafta vaadettiyse çekinme git. Denetimden gelsinler bakalım mühürü çaksınlar. Sonra da anlar artık 1 günde site çıkarmayı.
    başımdan geçen olaydır bu uyguladım aynı gün içinde 50K ceza kesitler ödeyemediği için mühürlediler dükkanı.
  • 01-09-2020, 10:12:29
    #17
    ihbar edin hocam. okkalı bir ceza ile akıllanma ihtimali %70
  • 01-09-2020, 10:12:38
    #18
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi mailden yok onların kurumsal mailden mesajlar var ama kendi Whatsapp dan konuşmalarim mevcut bina kamerası var kaydı varmı bilmiyorum ofisin kamera var ama büyük ihtimalle çalışmıyor. Dediği tarihte vermezse hukuki yoldan ücretimi alır ve firmayı cezaya uğratırmiyim
    Alırsın tabii. Zaten gitme, etme diyerek paranı verir. Ben olsam parayı aldıktan sonra sigortasız işçi çalıştırmaktan yine şikayet ederdim.