E-Postada iş verdiğine dair yazışmalar, Whatsapp olsun kanıtlar var mı? Devlet her zaman bu konularda sert. SGK sigortasız işçiden dolayı canına okur onların. Hele kamera kayıtları vs. varsa binanın vs.
Yani her halükarda hakkını alırsın. İlk çirkinleşmeden, tehditsiz almaya bakın. Olmazsa yapacağınız şeyler basit.
Ne yapabilirim. Lütfen okuyun..
49
●1.859
- 01-09-2020, 10:08:17Üyeliği durdurulduSabah işe giderken aile sosyal politikalar bakanlığını ara böyle böyle diye ihbar et akabinde de 1 hafta vaadettiyse çekinme git. Denetimden gelsinler bakalım mühürü çaksınlar. Sonra da anlar artık 1 günde site çıkarmayı.
- 01-09-2020, 10:10:07Resmi olarak girişiniz yapılmadıysa, iş sözleşmesi imzalamadıysanız bence çok kurcalamadan alabildiğinizi alın ve uzaklaşın. Kamera var konuşmalar var olayları öyle olmuyor.
- 01-09-2020, 10:10:58Sohbet geçmişi olur, size görev verilen bir e-posta olur, ofise giriş çıkışta kullanılan (var ise) kartlı geçiş sistemi log'u olur. Ofiste güvenlik kamerası kayıtları var ise silemezler. Eğer onu da yapabilecek kadar cesurlar ise, vah onların haline.chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence mağdur olan sizsiniz. Sözleşmesiz, sigortasız adam çalıştırmaktan çok başları ağrır onların. Sinirlerinize hakim olarak, bu konulara vakıf olduğunuzu, gerekirse hukuki yoldan hakkınızı arayacağınızı söyleyin. - 01-09-2020, 10:11:45Şahsi mailden yok onların kurumsal mailden mesajlar var ama kendi Whatsapp dan konuşmalarim mevcut bina kamerası var kaydı varmı bilmiyorum ofisin kamera var ama büyük ihtimalle çalışmıyor. Dediği tarihte vermezse hukuki yoldan ücretimi alır ve firmayı cezaya uğratırmiyimMert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2020, 10:12:24Üyeliği durduruldubaşımdan geçen olaydır bu uyguladım aynı gün içinde 50K ceza kesitler ödeyemediği için mühürlediler dükkanı.otukenwebtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2020, 10:12:38Alırsın tabii. Zaten gitme, etme diyerek paranı verir. Ben olsam parayı aldıktan sonra sigortasız işçi çalıştırmaktan yine şikayet ederdim.chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle