chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi mailden yok onların kurumsal mailden mesajlar var ama kendi Whatsapp dan konuşmalarim mevcut bina kamerası var kaydı varmı bilmiyorum ofisin kamera var ama büyük ihtimalle çalışmıyor. Dediği tarihte vermezse hukuki yoldan ücretimi alır ve firmayı cezaya uğratırmiyim
Alırsın tabii. Zaten gitme, etme diyerek paranı verir. Ben olsam parayı aldıktan sonra sigortasız işçi çalıştırmaktan yine şikayet ederdim.