Abi sohbet geçmişleri var ofise girerken kamera kayıtları var. Kamera kaydı varmı orasını bilemiyorum
Sohbet geçmişi olur, size görev verilen bir e-posta olur, ofise giriş çıkışta kullanılan (var ise) kartlı geçiş sistemi log'u olur. Ofiste güvenlik kamerası kayıtları var ise silemezler. Eğer onu da yapabilecek kadar cesurlar ise, vah onların haline.
Bence mağdur olan sizsiniz. Sözleşmesiz, sigortasız adam çalıştırmaktan çok başları ağrır onların. Sinirlerinize hakim olarak, bu konulara vakıf olduğunuzu, gerekirse hukuki yoldan hakkınızı arayacağınızı söyleyin.