• 26-08-2020, 15:43:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar önceden normal olarak gittim kampüse 2 yıllık bölüm yani myo bitirdim daha sonra askerlik tecil olsun diye tekrar üniversite sınavına girdim ve aöften 2 yıllık bölüme kaydoldum 2.üniversite seçeneği ile sonradan öğrendim ki 2 yıllık myo bitirdiğim için aöfte kayıt olduğum 2 yıllık bölüm askerliğimi tecil ettirmiyormuş bende kayıt olduktan sonra ne para yatırdım ne başka birşey öğrenci gözüküyorum ama pasif durumda ne sınava gittim ne bişey yaptım sonra tekrar sınava gireyim 4 yıllık kazanıp yazarım aöfte dedim ve bugün sonuçlar açıklandı şuan 4 yıllık aöf bölümüne yerleştirilmişim sorum şu aöfte 2 yıllık bölümde kaydım var iken 4 yıllık bölüme kayıt yaptırabilir miyim?
  • 26-08-2020, 15:45:19
    #2
    Aynı okulda mısınız? Yaptıramazsınız diye biliyorum, farklı okul geldiyse olur ama.
  • 26-08-2020, 15:46:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En kötü 2 yıllık aöf kaydınız sildirir 4 yıllık kaydını yaptırırsın.
  • 26-08-2020, 15:47:27
    #4
    Aynı üniversitenin 1 tane AÖF programında okuyabilirsiniz.
  • 26-08-2020, 15:48:55
    #5
    Ek olarak örgün öğrenimde kaydının silindiğine dair kaydı askerlik şubesine götürdüğünde 2 yıl daha tecil edilebiliyor. Aöf te mümkün mü araştır işine yarayabilir bu durumda.
  • 26-08-2020, 16:04:03
    #6
    Büroya git 2 yıllık pasif durumda olan bölümün kaydını sildirmek istiyorum de. Sana yazıcıdan çıktı alıp ilgili belgeyi imzalatıyorlar. O işlemden sonra kazandığın bölüme kaydını yaptırabilirsin.
  • 26-08-2020, 16:12:41
    #7
    perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büroya git 2 yıllık pasif durumda olan bölümün kaydını sildirmek istiyorum de. Sana yazıcıdan çıktı alıp ilgili belgeyi imzalatıyorlar. O işlemden sonra kazandığın bölüme kaydını yaptırabilirsin.
    Çok teşekkür ederim 🙏 bunu 31indem sonra yani kayıtlar başladımı yapayım şimdi internetten sildiririm tecil düşer askere çağırırlar 🤣
  • 26-08-2020, 16:34:30
    #8
    Okumuş olduğun bölümü lisans tamamlama ile bitiremiyor musun yani 2 yıl daha okuyup lisans diplomasına dönüştüremiyor musun?
  • 26-08-2020, 16:44:01
    #9
    perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okumuş olduğun bölümü lisans tamamlama ile bitiremiyor musun yani 2 yıl daha okuyup lisans diplomasına dönüştüremiyor musun?
    Dgs sınavına başvurdum parayı yatırdım ama maalesef o pazar günü özel sebeplerden dolayı gidemediğim için olmuyor