Konu
Açık öğretim hakkında sorum var
26-08-2020, 16:04:03
#6
perkosan
Büroya git 2 yıllık pasif durumda olan bölümün kaydını sildirmek istiyorum de. Sana yazıcıdan çıktı alıp ilgili belgeyi imzalatıyorlar. O işlemden sonra kazandığın bölüme kaydını yaptırabilirsin.