Büroya git 2 yıllık pasif durumda olan bölümün kaydını sildirmek istiyorum de. Sana yazıcıdan çıktı alıp ilgili belgeyi imzalatıyorlar. O işlemden sonra kazandığın bölüme kaydını yaptırabilirsin.