Merhaba arkadaşlar önceden normal olarak gittim kampüse 2 yıllık bölüm yani myo bitirdim daha sonra askerlik tecil olsun diye tekrar üniversite sınavına girdim ve aöften 2 yıllık bölüme kaydoldum 2.üniversite seçeneği ile sonradan öğrendim ki 2 yıllık myo bitirdiğim için aöfte kayıt olduğum 2 yıllık bölüm askerliğimi tecil ettirmiyormuş bende kayıt olduktan sonra ne para yatırdım ne başka birşey öğrenci gözüküyorum ama pasif durumda ne sınava gittim ne bişey yaptım sonra tekrar sınava gireyim 4 yıllık kazanıp yazarım aöfte dedim ve bugün sonuçlar açıklandı şuan 4 yıllık aöf bölümüne yerleştirilmişim sorum şu aöfte 2 yıllık bölümde kaydım var iken 4 yıllık bölüme kayıt yaptırabilir miyim?