perkosan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okumuş olduğun bölümü lisans tamamlama ile bitiremiyor musun yani 2 yıl daha okuyup lisans diplomasına dönüştüremiyor musun?
Dgs sınavına başvurdum parayı yatırdım ama maalesef o pazar günü özel sebeplerden dolayı gidemediğim için olmuyor