Konu
Açık öğretim hakkında sorum var
26-08-2020, 16:44:01
#9
DetoneDatome
perkosan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Okumuş olduğun bölümü lisans tamamlama ile bitiremiyor musun yani 2 yıl daha okuyup lisans diplomasına dönüştüremiyor musun?
Dgs sınavına başvurdum parayı yatırdım ama maalesef o pazar günü özel sebeplerden dolayı gidemediğim için olmuyor