Büroya git 2 yıllık pasif durumda olan bölümün kaydını sildirmek istiyorum de. Sana yazıcıdan çıktı alıp ilgili belgeyi imzalatıyorlar. O işlemden sonra kazandığın bölüme kaydını yaptırabilirsin.
Çok teşekkür ederim 🙏 bunu 31indem sonra yani kayıtlar başladımı yapayım şimdi internetten sildiririm tecil düşer askere çağırırlar 🤣