Anket Eşiniz çalışıyor mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 41
Eşiniz çalışıyor mu?
Evet çalışıyor, toplam para yetiyor
%34,15 (14 Oy)
Evet çalışıyor, yetmiyor
%14,63 (6 Oy)
Hayır, çalışmasın
%51,22 (21 Oy)
  • 14-08-2020, 03:53:10
    #1
    Evli arkadaşlar, eşiniz çalışıyor mu? Eve giren toplam para yetiyor mu?
  • 14-08-2020, 04:25:35
    #2
    Eşim yok , lakin bu devir de Eşinle çalışmayıp asgari ücretle yaşayan varsa ona saygılar sevgilerimle.
  • 14-08-2020, 04:29:16
    #3
    Enginu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim yok , lakin bu devir de Eşinle çalışmayıp asgari ücretle yaşayan varsa ona saygılar sevgilerimle.
    Bunu bende hep düşünüyorum. Asgari ücretle çalışıp kira + su + elektrik + doğal gaz + mutfak masrafı ödeyip aile geçindiren insanlara büyük saygım var.
  • 14-08-2020, 04:58:46
    #4
    Eray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu bende hep düşünüyorum. Asgari ücretle çalışıp kira + su + elektrik + doğal gaz + mutfak masrafı ödeyip aile geçindiren insanlara büyük saygım var.
    Benim kiracım asgari ücret ve primle çalışıyor. Evli eşi çalışmıyor hatta 2.bir dini nikahı var iki Eve de bakıyor. 7yıldır nasıl geçiniyor çözmeye çalışıyorum.
  • 14-08-2020, 05:01:43
    #5
    ajanshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kiracım asgari ücret ve primle çalışıyor. Evli eşi çalışmıyor hatta 2.bir dini nikahı var iki Eve de bakıyor. 7yıldır nasıl geçiniyor çözmeye çalışıyorum.
    Yan geliri vardır hocam.Diğer türlü harem kurma hayaline kapılmaz.
  • 14-08-2020, 05:04:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ajanshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim kiracım asgari ücret ve primle çalışıyor. Evli eşi çalışmıyor hatta 2.bir dini nikahı var iki Eve de bakıyor. 7yıldır nasıl geçiniyor çözmeye çalışıyorum.
    Batsın onun parası işi gücü iki eş hangi kitapta yazıyor Allah aşkına
  • 14-08-2020, 07:40:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Evliyim ama eşimi çalıştırmayı hiç düşünmedim ve istemem de evde otursun evin işlerini yapsın yeterli
  • 14-08-2020, 07:51:01
    #8
    Evliyim eşim çalışmıyor. 2700 tl maaş alıyorum. Ek iş yaparsam artısı oluyor.

    750 tl kira
    100 tl aidat
    170 tl elektrik geldi diğer ay
    90 tl su
    100 tl sıcak su
    93 tl internet
    70 tl telefon faturaları
    10 tl netflix
    2 tane kedi besliyoruz maması kumu 100 tl civarı

    Hatırladığım sabit gider bunlar var. Hesaplamadım ama bazen ucu ucuna yetiyor bazen kredi kartına borçlanıyorum. Ayrıca üstteki masraflara ek taksitli kredi ödemelerim filanda var. Çok rahat yaşamıyoruz ama buna şükür.
  • 14-08-2020, 07:55:45
    #9
    önceleri eşim çalışmadığı için çok maddi zorluklar çektim. eşim çalışsaydı daha rahat olurdu herşey elbet. ancak evli arkadaşların çocuklarıyla kendi çocuğuma baktığımda arada dağlar kadar fark olduğunu görüyorum. misal arkadaşın çocuğu 5 yaşında konuşamıyor daha. bizim oğlan ingilizce konuşuyor. bu tür farkları görünce iyi çalışmadığını düşünüyorum.

    ayrıca çift maaşlı arkadaşlara bakıyorum hepsinin durumu benden beter. benim bir tek evim yok ama yani onlar her görüştüğümüzde ağlıyorlar. işte para yok napcaz diye.

    birde şu var eşim çalışmadığından para lazım olunca ek iş yapmaya başladım ve müthiş tecrübe edindim, e-ticaretten şirket yönetimine bir çok konuda bilgi edindim.

    nasipse gelecek bahara eşim üzerine aromatik yağlarla ilgili şirket kurulumu yapıp e-ticarete ayak basacağım. şu an ürünleri üretiyorum.