Eşim yok , lakin bu devir de Eşinle çalışmayıp asgari ücretle yaşayan varsa ona saygılar sevgilerimle.
Bunu bende hep düşünüyorum. Asgari ücretle çalışıp kira + su + elektrik + doğal gaz + mutfak masrafı ödeyip aile geçindiren insanlara büyük saygım var.