ajanshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kiracım asgari ücret ve primle çalışıyor. Evli eşi çalışmıyor hatta 2.bir dini nikahı var iki Eve de bakıyor. 7yıldır nasıl geçiniyor çözmeye çalışıyorum.
Batsın onun parası işi gücü iki eş hangi kitapta yazıyor Allah aşkına