Anket Eşiniz çalışıyor mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 41
Eşiniz çalışıyor mu?
Evet çalışıyor, toplam para yetiyor
%34,15 (14 Oy)
Evet çalışıyor, yetmiyor
%14,63 (6 Oy)
Hayır, çalışmasın
%51,22 (21 Oy)
  • 14-08-2020, 09:34:04
    #10
    "Hayır, çalışmasın" seçeneği sanki yakışıklı durmuyor?
  • 14-08-2020, 09:45:40
    #11
    Hayır kısmına neden çalışmasın yazıldı özellikle anlamış değilim

    Evliyim 2 tane çocuğum var eşim çalışmıyor. Bir süredir bende işsizim Allah herkesin yardımcısı olsun
  • 14-08-2020, 10:45:08
    #12
    Bir bekar olarak yorum yapmak isterim.
    Öncelikle bütün evlilerimizin evlilikleri daim olsun.
    Ben yılın yarısını tek yaşıyorum temizlik işleri gerçekten zor çalışan bir eşiniz varsa muhakak yardımcı olun.
    Evlenmek kolay aslında işiniz varsa görücü usulu ile evlenebilirsiniz sonuçta türkiyede bay bayan oranlarında fark yok hatta bayanlar daha fazlaydı en son tabi 2. dini nikah ile evlenenleri kınıyorum. Eskiden di onlar bence haklılardıda ama o zamandan şimdiye çok şey değişti. Şuan ki görüşüm 1=1
    Çevremde şu izlenim var eğer eşim doktor öğretmen mühendis ise çalışsın ama başka işte çalışmasın diyenler var tahminimce herkesn vardır..
    Mezun olduktan beri çalışıyorum kariyer ve hedeflerim konusunda az hedefim kaldı ondan sonra ister doktor olup çalışmasın ister başka bir iş çalışmak istesin kendisi ne isterse ama şartlar var bir yorumda okudum yazmadan bunları ailede karı koca çalışınca çocukların gelişimi iyi olmuyor çok haklı uzman bir bakıcı olmaz ise çocuğu bırakırsın annanesine babannesine tv başında çoçuk çocukluğunu geçirir.herkes için aynı şey olacak demiyorum yanlış anlaşılmak istemem.
  • 14-08-2020, 12:23:08
    #13
    tecnohalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Hayır, çalışmasın" seçeneği sanki yakışıklı durmuyor?
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır kısmına neden çalışmasın yazıldı özellikle anlamış değilim

    Evliyim 2 tane çocuğum var eşim çalışmıyor. Bir süredir bende işsizim Allah herkesin yardımcısı olsun
    Herhangi bir art niyet yok hocam, bende evliyim ve eşim çalışıyor.
  • 14-08-2020, 12:29:58
    #14
    Benim hanım çalışmıyor, oğlan daha ufak.
    Belki adam akıllı bir yer bulursam öyle çalışmasını isterim.

    Şu an çok şükür rahat şekilde geçiniyoruz. Ev sahibinden Allah razı olsun 100 kişi den belki 2 si öyledir. Adamın kira umrunda değil, kendi evladından ayırt etmiyor.