"Hayır, çalışmasın" seçeneği sanki yakışıklı durmuyor?
Hayır kısmına neden çalışmasın yazıldı özellikle anlamış değilim
Evliyim 2 tane çocuğum var eşim çalışmıyor. Bir süredir bende işsizim Allah herkesin yardımcısı olsun
Herhangi bir art niyet yok hocam, bende evliyim ve eşim çalışıyor.