Bunu bende hep düşünüyorum. Asgari ücretle çalışıp kira + su + elektrik + doğal gaz + mutfak masrafı ödeyip aile geçindiren insanlara büyük saygım var.
Benim kiracım asgari ücret ve primle çalışıyor. Evli eşi çalışmıyor hatta 2.bir dini nikahı var iki Eve de bakıyor. 7yıldır nasıl geçiniyor çözmeye çalışıyorum.