R10'da Alışveriş nasıl oluyor ?
11
●282
- 12-08-2020, 15:16:53Arkadaşlar merhaba,r10'u eskiden beri bilirdim ancak yeni üye oldum. + Trade sayim 6 7 iken bile 7000 tl ve 3500 tlye hesap sattım ama karşı taraf direk ilk ücretti attı sonra hesbai teslim ettim.Ancak dün şikayet konusu da acmiştim "ilk mailli"diye satin aldigim sayfa ilk mailsiz çikti ve 2 gün izdirap çektim. En güvemli yok nedir ? Kim ikk verir kim ilk alır? Bjr tafsiyeniz var mı arkadaşlar?
- 12-08-2020, 15:24:01hocam 1000 ticaret puanı olsun bir adamın ama 1 tane negatif olsun bu hepsini götürür negatif ticaret puanı olmamasına dikkat ediniz bir ticaret yapılıyorsa ilk olarak hizmet hesap verilecekse ticaret puanı düşük olan verir ticaret puanı yüksek olan sonradan ödeme yapar bizzat hesap almak istedigimde hesap bilgilerini incelemem için pmden gönderen arkadaşlar vardı buda r10 nun ticaret puanı konusunda ne kadar titiz oldugunun göstergesi
- 12-08-2020, 15:26:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tabiki ilk olarak parayı alıcı verir ardından satıcı ürünü verir.İtradesi çokmuş yok eski imiş bunlar farketmez.Cruyff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2020, 15:28:11yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülerivy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki - tradesi olan adam ilk vermeyi kabul etmezse durum ne olur? Şikayet etme hakkımız var mı? Sitede çürük adam yok sanıyordum ama maalesef her yerde olduğu gibi burda da var. - 12-08-2020, 15:31:02Bizde 2 gün önce yaptik,adam tradesi 33 - tradesi yok 7000 tl teslim ettik ancak ilk maili vermedi daha dogrusu maili arkadasinda ve arkadaşi verniyor 3 aydir bunu bildiği halde ilkk mailli dedi 18 yaşlarin da olan bu çocuk 2 gün peşinden koşturdu. Sonrasin da 80 tl zararim oldu bahanisyle eksik yokladi. Fazla zorlasam tüm oara da gider diye ses etmedim.Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2020, 15:33:53ilk olarak hocam -tradeninde kişiye göre değerlendirebilirsiniz normalde açık artırma konularına yazıp sonradan almamak bile negatif trade almanız için yeterli bir sebepdir örnek vermek gerekirse kurumsal üyelikleri olan arkadaşlar 1 adım ön plandadır kurumsal üyeler benim düşünceme göre 200-300 tl için dolandırma vb girişimde bulunmazlar zaten öyle karaktersiz olan kimse 2k ya gidipde kurumsal üyelik almazCruyff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticaret yaparken şunları refarans almanız en doğrusu olacaktır
1.Trade Sayısı
2.Üyelik Tarihi Konu Sayısı
3.Üyelik statüsü (Kurumsal Gold Silver Moderatör kategori Moderatörü)
4.Negatif Tradesi Mevcutmu Mevcutsa Neden Dolayı Almış
5.Aktif Şikayet Konusu Mevcutmu - 12-08-2020, 15:36:46yusuf68700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok çok teşekkür ederim hocam🙏🙏 6 7 islem yaptım pek kurcalamadan direk yaptım,zira burda sorun çıkmaz sandim ancak son ticretim de sıkıntı çıkınca artık daha fazla dikkat edeceğim.