hocam 1000 ticaret puanı olsun bir adamın ama 1 tane negatif olsun bu hepsini götürür negatif ticaret puanı olmamasına dikkat ediniz bir ticaret yapılıyorsa ilk olarak hizmet hesap verilecekse ticaret puanı düşük olan verir ticaret puanı yüksek olan sonradan ödeme yapar bizzat hesap almak istedigimde hesap bilgilerini incelemem için pmden gönderen arkadaşlar vardı buda r10 nun ticaret puanı konusunda ne kadar titiz oldugunun göstergesi
sitede ticaret puanları en büyük referanstır. o yüzden kimse art niyetli düşünmez. 80 tane pozitif puanın olsun, 1 tane negatif yorum gelse o adamla kimse iş yapmaz. o yüzden herkes işini dürüst yapar ve ticarette yalan söylemez.
Hocam peki - tradesi olan adam ilk vermeyi kabul etmezse durum ne olur? Şikayet etme hakkımız var mı? Sitede çürük adam yok sanıyordum ama maalesef her yerde olduğu gibi burda da var.